2017. április 20., csütörtök

LAMININE: 3+1 TERMÉKTAPASZTALAT!

LAMININE: 3+1 TERMÉKTAPASZTALAT


MELYEK AZOK A HITELES ÉS TUDOMÁNYOS ALAPOK, AMELYEK EGYÉRTELMŰVÉ TESZIK,
hogy egy komoly és klinikai tesztek által igazolt működésről beszélünk?
Ezt mindig nagyon fontosnak tartom megmutatni, akár az írásaimban, akár akkor, ha személyesen beszélek valakivel!
Azt hiszem, hogy a fenti szakmai anyagok messze elégségesek ahhoz, hogy a Természetes Őssejt Kúráról, a LAMININE termékekről megfelelő komolysággal tudjunk beszélni.
Most akkor a fentiek fényében nézzük meg, hogy azok az emberek, akik fogyasztják a LAMININE termékeket, hogyan számolnak be arról, hogy milyen az, amikor az Életminőségük jobbá válik:
1.)
Nagyon jó volt, sok energiám volt. Ami pedig a fő, hogy végre ÁLMOS voltam, olyan aludós. Nem tudom másként fogalmazni!
A 2. hete amikor szedtem, a természetgyógyászom azt mondta: hű mennyi őssejt van itt! Általában kevés szokott lenni, most meg több százszorosa van!
Szóval folytatni akarom, s megtanulni tovább adni. Sokan ismerik és hallottak róla hála Isten!  Ez jó!”
F. Irénke
2.)
„Szeretném veled megosztani, hogy a Laminine termékek harmadik havi fogyasztása eredményeként a szívem kevésbé rakoncátlankodik! Vagyis, nincs komolyabb légszomjam és ritmus zavarom.
Én vagyok az, akinek igen komoly infarktusa volt (hátsó fali) és ez év elején már transzplantációt is “ígértek” az orvosok.
Jelenleg a Laminine, az Immune és az Omega+++ termékeket fogyasztom.
Természetesen minden egyebet is megteszek a szívem jobb létéért, bár a jelen világban a stresszt nem egyszerű kiküszöbölni, de tudatos szemlélettel minden megoldható.”
H. Márta
3.)                         
Ezt a történetet most én mesélem el, a személyes beszélgetésünk alapján:
Emike régi jó ismerősöm, kedves barátom. 59 éves lesz decemberben, és volt már párszor műtve az erei és a szíve miatt. A legutóbbi műtétsorozattal szó szerint a életét mentették meg.
Amikor elkezdte szedni a LAMININE őssejtaktivizáló készítményt, akkor úgy néztek ki a napjai, hogy alig volt ereje mozogni, a házat nem nagyon tudta elhagyni, mert nagyon gyenge volt. Ebéd után le kellett feküdnie pár órára aludni, mert nem bírt a kimerültségtől fent maradni.
Amióta szedi a LAMININE terméket, azóta már nem kell délben a kimerültség miatt aludnia, energikusabb, élénkebb és ha el is fárad napközben, elég ha a fotelbe leülve kicsit kifújja magát. Már a helyi boltba is le tud menni az elektromos bicajával, és ott a kocsira támaszkodva be tud vásárolni – ez azelőtt elképzelhetetlen lett volna.
Miután elküldtem neki átnézésre a fenti soraimat az Ő tapasztalatairól, a következő sorokkal egészítette ki, amit most szó szerint idézek:
Továbbá az is nehezemre esett, ha fel kellett mennem az emeletre, 16 lépcsőfokot úgy tudtam csak megtenni, hogy kétszer is megálltam kifújni magamat. Ma már ezt is megteszem megállás, pihenés nélkül.
A Digestive egy hónapos szedése után az aranyerem is szépen visszahúzódott.
Lányom az egyik délután azzal jött haza, hogy úgy fáj mindene, majd lepotyog a hús a csontjairól. Náthás volt, köhögött, szédült. Nagyon erős tünetei voltak.
Du. 2 órakor bevetettem vele 2 db Laminine + 2 db Immune kapszulát. Este 11-kor szintén 2-2 darabot. Reggel 7-kor azt mondta úgy megizzadt, hogy nemcsak hálóinget, de ágyneműt is cserélni kellett. Még 3 napig szedettem vele reggel-este 2 Laminine + 2 Immune és kezdte jól érezni magát. Persze közben 3 napig feküdt, de meggyógyult. A maradékot pedig egyet reggel, egyet este kiszedte. Azóta nem is volt beteg, pedig körülötte mindenki tüsszög és köhög.
Ennyit szerettem volna hozzáfűzni.
B. Emma”
4.)
„Október 20-án kezdtem el a LAMININE termékeket fogyasztani, miután kis késéssel az előző nap megkaptam őket. Kíváncsi voltam, milyen hatással lesznek a szervezetemre, de megmondom őszintén túl sokat nem vártam tőlük.
3 nap fogyasztás után még “semmit” nem éreztem, de szorgalmasan szedtem őket, Laminine 2, a többi termékből napi 1 szemet.
A 6. napon történt valami…
Azt vettem észre, hogy az este gyorsabban aludtam el és reggel kipihenten ébredtem. Furcsa volt, mert eddig az volt, hogy akár órákba is beletelt, mire elaludtam. Ebben az is közrejátszott, hogy volt egy szívritmus zavarom, amit férfiként ”majd elmúlik” alapon igazából senkinek nem mondtam el. Vártam, hogy majd “magától” jobb lesz és elmúlik. De évek óta jelen volt az életemben…
Amióta szedem a LAMININE-t elmúlt a szívritmuszavarom is! És attól a naptól kezdve, minden este könnyen alszom el, mélyen alszom és kipihenten ébredek.
Régóta fájt a derekam is. Évek óta kísértett, ahogy a lábfájásom is, ugyanis kb. 20 éven keresztül álló munkát végeztem és végzek ma is. Ezek szintén elmúltak!
Az ágyból reggelente csak támaszkodva tudtam felállni, annyira fájt a derekam. Ez azelőtt kb. 10-15 perc után elmúlt a mozgástól. Az volt az érdekes, hogy kb. 2 hétig még megszokott mozdulatokkal ébredtem, persze rögtön beugrott, hogy már nem kell megtámasztani magamat, ugyanis azóta szó szerint kipattanok az ágyból reggelente!
A bőröm a testemen nemcsak, hogy nem száraz (főleg a lábszáramon, ahol akár napi többszöri bekenés után is újra száraz lett), hanem sokkal puhább lett. Kézkrémet sem használok kb. 2 hete, mert nincs rá szükségem, pedig a munkámból kifolyólag száraz és ekcémás is volt a kezem!
Ezekkel a problémákkal az ember megtanul élni sajnos, és 40 felett ez velem is így volt. Viszont amióta a Laminine -t és a többi termékét használom, elmondhatom, hogy testileg a 20-as éveimet kaptam vissza!
Ezért mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy használja a LifePharm termékeit, mert valóban egy magasabb szintű életminőséget kap cserébe!”
Sz. Attila”
Az alábbi elérhetőségeken találsz meg:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése